Članki avtorja: Gašper Meden

bergant

Umetna inteligenca je uporabna, če jo znamo uporabljati

sam butler diggit

Kot da bi leta 1950 prepričevali o učinkovitosti televizijskega…

princess
MMARKETING

Zakaj je znamka Alpine Princess postala Alpine Nation

andraž tori

»Umetna inteligenca bo spremenila razmerja v ustvarjanju vsebin«

svetovni dan zamlje
MMARKETING

10 oglasov ob dnevu Zemlje

re:do
MMARKETING

re:do sledi uporabnikom

borut pahor
MMARKETING

Borut Pahor s svojim podkastom

merkur M.A.I.A.
DIGITALNO

Kako je Merkur uvedel virtualno pomočnico

umetna inteligenca v medijih
MMEDIJI

Kako umetno inteligenco uporabljajo slovenski mediji?

visionect
MMARKETING

Slovensko tehnološko podjetje Visionect poskusno uvaja…

velikonočni oglasi
MMARKETING

11 velikonočnih oglasov

HoT
MMARKETING

»Uporabniška izkušnja postane tema šele, ko je slaba«

telekom slovenije
MMARKETING

»Uporabnikom poenostavljamo življenja«

a1 slovenija
MMARKETING

Zadovoljen uporabnik podjetju pripelje tri nove uporabnike,…

vladimir vulić

Ni več »standardnega« ali »privzetega« načina dela

bla
MMARKETING

Priporočila znancev imajo (še vedno) pomembno vlogo pri izbiri…

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji